Kijkje in de Keuken en Algemene Ledenvergadering in Middelburg 9 oktober 2012

Op dinsdag 9 oktober vindt het eerstvolgende Kijkje in de Keuken plaats in Middelburg. Hoe werken de Zeeuwse Bibliotheek, de Roosevelt Academy en Hogeschool Zeeland samen bij de ondersteuning van studenten Hoger Onderwijs in Zeeland? Wat is bijvoorbeeld de rol van de Onderwijsbibliotheekdienst en wat maakt het RSC zo uniek?

Voorafgaand aan dit Kijkje in de Keuken vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Daarna zorgt de afdeling O&O voor een lunch.

In het Kijkje in de Keuken wordt aandacht besteed aan de samenwerking van de Zeeuwse Bibliotheek met Hogeschool Zeeland. Het programma op 9 oktober ziet er als volgt uit:

12.00 u. - 12.30 u. Algemene Ledenvergadering (ALV)

12.30 u. - 13.30 u. Lunch voor alle aanwezigen

13.30 u. - 13.35 u. Welkomstwoord

13.35 u. - 14.30 u. Presentatie: samenwerking Zeeuwse Bibliotheek met het Hoger Onderwijs

14.30 u. - 15.30 u. Rondleiding door de Zeeuwse Bibliotheek

15.30 u. - 16.30 u. Presentatie: samenwerking Zeeuwse Bibliotheek met andere instanties

Aanmelden voor deze dag kan via het inschrijfformulier.Dit is mogelijk tot en met 1 oktober!

Als je geen gmail account hebt of je ondervindt andere problemen bij het aanmelden, stuur dan een mail naar Daniëlle Quadakkers via d.quadakkers@fontys.nl en geef aan of je: deelneemt aan de ALV (ja/nee), deelneemt aan de lunch (ja/nee, eventueel vegetarisch) of alleen deelneemt aan het Kijkje in de Keuken.

Reserveer nu vast dinsdag 9 oktober in je agenda!